NPC "Forf"

 Forf

👁‍🗨 Info
  • Nama: Forf
  • Suku: Hume
  • Faksi: -
  • Peta: Sofya City (Kota Sofya)
  • Detail Peta: -
🎎 NPC

 Talk
     You must be Straye, right? … I can tell. Wanderers like you, I often give them a ride on my ship. How are you doing?... Ha ha, that's nice. Me? Ah…Well, another ship sank into the sea with the cargo and my uncle… It was incomprehensible…It was a sunny day and the waves were quite calm. My uncle was a very skilled sailor, so he could never be on the wrong track...Oh, Sorry for telling such a things. Come and see me when you need ships. I can give you a good deal.
 Ajak Bicara
     Hei, kamu pasti kaum Straye, ya?... Aku bisa tebak. Kapalku sering membawa pengembara -pengembara sepertimu. Apa kabar?... Ha ha ha, baguslah. Aku? Kalau aku…Kemarin ini ada sebuah kapal yang tenggelam bersama muatannya dan pamanku… Aku tak habis pikir. Padahal hari ini itu cerah & Ombaknya tenang. Pamanku nakhoda yang sangat mahir, tidak mungkin sampai salah mengemudikan kapalnya... Ah, maaf jadi Menceritakan hal suram begitu. Hubungi aku kalau kamu butuh kapal. Aku bisa memberimu harga yang bersahabat.


📘 Quests




[Masih dalam proses]








🌐 History


0 Comments

Posting Komentar