NPC "Lefe"

 NPC "Lefe"

👁‍🗨 Info
  • Nama: Lefe
  • Suku: -
  • Faksi: -
  • Peta: Hora Diomedea
  • Detail Peta: Synthesist (Pakar Padu)
🎎 NPC

 Talk
     Sorry, I don't really have many things I can synthesize here. It's really difficult to get ingredients for magic… And I got separated from my grandma and mon before I learn about magic, so I'm studying by myself but it's so difficult…What are you gonna do with magic, you ask? of course, I'm gonna hel people being plagued by Lyark! And ...I'll find my family and live together in a big house!
 Ajak Bicara
     Maaf saya tidak punya banyak hal yang bisa dipadu. Di sini sulit mendapatkan bahan terkait sihir. Saya pun terpisah dari nenek dan ibu sebelum belajar sihir dengan serius, jadi saya sedang belajar sendiri… Sulitnya…Kamu ingin tahu kenapa saya belajar sihir? Tentu saja untuk menolong orang-orang yang disakiti oleh Lyark! Lalu... Saya akan mencari keluarga yang terpisah dan tinggal bersama di rumah yang besar!


🌐 History


0 Comments

Posting Komentar