NPC "Noble's Spirit (Arwah Ningrat)"

 NPC "Noble's Spirit (Arwah Ningrat)"

πŸ‘‍πŸ—¨ Info
  • Nama: Noble's Spirit (Arwah Ningrat)
  • Suku: -
  • Faksi: -
  • Peta: Garden of Beginning (Halaman Awal Mula)
  • Detail Peta: -
🎎 NPC

 Talk
     Seeing you reminds me of my lifetime… My life in Sofya City as a member of the noble family that has been around for many generations…Although not living in luxury, I was happy back then as I met a nice husband, blessed with a daughter, and had a comfortable life. I want the same kind of life in my next life. But before it begins, I'd like to live here just like when I was Alive...You don't think it's okay to be attached to this life as we'll be put into sleep and have to forget everything before the next life begins anyway?
 Ajak Bicara
     Dirimu mengingatkanku pada saat aku masih hidup… Kehidupanku di Kota Sofya dengan status bangsawanku…Aku Bahagia punya suami yang baik dan dikaruniai anak perempuan. Meski tidak mewah, kehidupan kami serba berkecukupan. Aku mau menjalani kehidupan yang sama di kehidupan berikutnya. Tapi sebelum itu, aku mau hidup di sini seperti saat aku masih hidup dulu....Karena ujung-ujungnya akan dilelapkan dan dibuat lupa segalannya sebelum kehidupan berikutnya dimulai, terlalu terikat pada saat ini tu tidak baik menurutmu?


πŸ“˜ Quests




[Masih dalam proses]








🌐 History


0 Comments

Posting Komentar