NPC "Viola"

 NPC "Viola"

👁‍🗨 Info
  • Nama: Viola
  • Suku: Eumano
  • Faksi: -
  • Peta: Erva Tronc
  • Detail Peta: -
🎎 NPC

 Talk
     Excuse me, but could you possible be… the person that saved Master Arbol from danger? I knew it! Thank you very much! Master Arbol has been a guru that taught me a lot. Even after attaching his roots to the ground, I occasionally visit him to learn various things.I was so worried when I heard that he got injured from shielding the town the dragon's attack. And I'm so thankful that you got him some meds...
 Ajak Bicara
     Maafkan kelancangan saya, jangan-jangan Anda…Orang yang menyelamatkan Guru Arbol dari bahaya? Ternyata benar dugaan saya! Terima Kasih ya. Guru Arbol ialah guru yang mengajarkan saya banyak hal. Kadang saya masih mengunjungi beliau yang sudah menancapkan akarnya ke tanah untuk belajar. Saya khawatir saat mendengar kabar beliau terluka karena melindungi kota dari serangan naga. Terima kasih sekali telah membawa obat untuk beliau...


🌐 History


0 Comments

Posting Komentar